Termékünkkel kapcsolatos minőségi kifogás esetén haladéktalanul vegye fel kapcsolatot irodánkkal. Kérjük, töltse ki panaszbejelentő űrlapunkat és küldje el nekünk az info@histopat.hu email címre.
Termék cseréje:
Amennyiben a termék kézhezvételétől számított 10 munkanapon belül érkezik panasz termékünkre, és a kifogásolt termékből kevesebb, mint 10% került felhasználásra, a kifogásolt terméket egy azonos formátumú termékre cseréljük. A kifogásolt terméket laboratóriumunkban a panasznak megfelelően bevizsgáljuk és az eredményről 10 munkanapon belül értesítést küldünk.
Panasz kivizsgálása:
Amennyiben a termék átvétele óta több mint 10 munkanap telt el, illetve a termék fogyása nagyobb mint 10%, a termék azonnali cseréje nem áll módunkban. A kifogásolt terméket igény esetén laboratóriumunkban bevizsgáljuk, a vizsgálati eredményről és a további teendőkről 10 munkanapon belül tájékoztatást küldünk.